معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: تمام کادر مدرسه از جمله مدیر و معلم باید در نماز حضور داشته باشند تا بتوانند تاثیر مثبت و بیشتری بر روی دانش‌آموزان بگذارند.

حضور کادر مدرسه در زنگ نماز مدارس باعث اثرگذاری بیشتر بر دانش‌آموزان است

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در جلسه شورای عالی اقامه نماز آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اظهار کرد: انقلاب اسلامی، در عرصه‌های مختلف دستاوردهای زیادی داشته است و یک سمت این دستاوردها و موفقیت‌ها دین و اعتقادات ماست.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: رمز موفقیت در دنیا و آخرت، نماز است. ما می‌توانیم با تاثیر از تجربیات، سیره اهل بیت و راهنمایی‌های آموزه‌های دینی، دانش‌آموزان را به سوی نمازخواندن سوق دهیم.

در ادامه سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز اظهار کرد: اراده، امکانات و راهکار ۳ مولفه مهم در راستای فراگیری و کامل کردن نماز و نماز جماعت در زیر مجموعه‌های آموزش و پرورش به ویژه مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: متاسفانه در برخی مدارس به دلیل کمبود فضای آموزشی شاهد تبدیل نمازخانه به کلاس درس هستیم که پیگیری‌ها در این رابطه در حال انجام است تا به مقوله نماز توجه درخور شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.